Підземелля Volenfell (Воленфелл)
Воленфелл - це підземелля-двемерські руїни і наповнене монстрами та бандитами. Перебування в складі групи танка і хілера, в деяких випадках полегшить його проходження.
Боси
Desert Lion
Quintus Verres
Boilbite
Tremorscale
Unstable Construct
The Guardian Council
Desert Lion
Desert Lion - перший бос в підземеллі і від початку оточений трьома левами, яких бажано здолати першими. Єдина здатність лева-боса це його АОЕ страх, який він накидає на кожного по черзі, але її можливо легко позбутися, якщо протиснути break-free.
Quintus Verres
Quintus Verres - другий бос Воленфеллу, битва з ним складається з купи фаз. Бос з'являється лише тоді, коли групу бандитів навколо в приміщенні буде вбито. Має ряд фізичних атак і магічних, з яких це вогняна і виклик гаргульї. На початку битви з Квінтусом він буде намагатися наносити урон фізичними атаками, це важка фронтальна атака, яку можливо блокувати і кругова атака, яку добре знають стамінщики-дд - whirlwind
Друга фаза починається тоді, коли бос біжить до ящиків і підіймає вогняний посох, яким він буде періодично атакувати випадкових членів групи. В цій фазі, він буде розкидати невеликі АОЕ на землю, намагайтесь виходити з них і не знаходитись в них без зайвої необхідності на довше, ніж потрібно. Одна з механік в цій фазі - це прокаст на випадкового члена групи духа,
який має здатність лякати.
Початок третьої і заключної фази починається тоді, коли в боса лишається близько 20% життя і він прикликає гаргулью, що має потужну фронтальну конусну АОЕ атаку на випадкового члена групи - зупиняє на місці на декілька секунд. Також гаргулья періодично зупиняється і б'є по землі перед собою, роблячи багато АОЕ урону всім, хто опиниться в радіусі дії червоного кола цієї атаки.
Boilbite
Boilbite - третій бос підземелля і гігантський жук, що оточений купою менших жуків, яких бажано здолати першими.
Boilbite виконує АОЕ вогняну фронтальну атаку, яка може, в принципі, бути летальною, якщо вчасно її не уникнути або не вийти із зони ураження. Урон має імпульсний характер і за кожним імпульсом збільшує радіус АОЕ кола.
Tremorscale
Tremorscale - четвертий бос Воленфеллу і всі його атаки можна з легкістю уникнути. Він має фронтальний конусний удар хвостом, якого можна уникнути відійшовши або заблокувавши.
Треморскейл періодично закопується під землю, щоб з'явитися знов вже на іншому місці і наносить купу АОЕ дамагу на невеличкій за розміром площині.
Unstable Construct
Unstable Construct - п'ятий бос даного підземелля і має вигляд двемерської сфери, що оточена купою двемерських павуків.
Перш за все, слід зазначити, що коридор, що веде до сфери сповнений пасток, тож будьте максимально обережні.
Щодо, власне, боса - сфера має всі властивості типової двемерської сфери. Констракт періодично спрямовується на випадкового члена групи і наносить фізичний урон. Це можна блокувати і уникати. Також, я к і всяка двемерська сфера має арбалет з вибуховими болтами, який наносить АОЕ урон. Коли болт вибухає, то наносить урон навколо цілі, межі АОЕ вімальовуються червоним колом.
Констракт періодично стрибає вгору і наносить також досить потужний АОЕ урон всім, хто буде знаходитись в межах червоного кола АОЕ, яке промалюється.
The Guardian Council
The Guardian Council - шостий і останній бос Воленфеллу. Цей бос складається з трьох велетенських двемерських центуріонів: The Guardian’s Spark (центуріон синього кольору), The Guardian’s Strength (центуріон червоного кольору), The Guardian’s Soul (центуріон зеленого кольору)
The Guardian’s Spark наносить шоковий АОЕ урон по розташуванню членів групи, ці АОЕ можна бачити у вигляді зростаючих червоних кіл.
The Guardian’s Soul має фронтальну конусну атаку.
The Guardian’s Strength постійно виконує кругову атаку - треба уникати по можливості попадання під його удар.
Періодично боси зупиняються і можливо побачити жовтий промінь, що виникає між ними - в цей час кількість їх життя синхронізуються, оскільки кількість життя в них загальна на всіх, то один може зцілюватись, але за рахунок втрати невеликої кількості життя інших.
Немає коментарів:
Дописати коментар