Підземелля Direfrost Keep (Фортеця Жахливого Холоду)

Підземелля Direfrost Keep (Фортеця Жахливого Холоду)

Фортеця Жахливого Холоду - це стара нордська фортеця з великою кількістю монстрів і дреугів. Рекомендовано стандартний склад групи для більш комфортного проходження.


Боси

Teethnasher the Frostbound
Guardian of the Flame
Drodda’s Dreadlord
Iceheart
Drodda of Icereach


Teethnasher the Frostbound

Teethnasher the Frostbound - перший бос підземелля, має вигляд великого морозного троля і може бути досить складним супротивником, особливо якщо не знати його механік.

Троль оточений аурою, яку можна побачити у вигляді червоного АОЕ кола навколо нього ж, яка завдає купу урону і може навіть брати в пастку. Якщо він наздожене ціль - це майже напевно ваншот, стільки урону він завдає, тому найкраща тактика це увесь час рухатись і намагатися завдавати урон віддалено.

Пе6ріодично бос завдаватиме удар по цілі, після якого він зупиняється на пару секунд, що дає можливість групі ближнього бою наблизитись і нанести урон без ризику бути приглушеними. Дуже корисним буде для танка використання віддаленої агро здатності Inner Fire з гілки Undaunted, що дозволяє привертати увагу боса, не знаходячить в зоні ближнього бою.


Guardian of the Flame

Guardian of the Flame наступний бос Фортеці, любить поцілювати у випадкових гравців за допомогою АОЕ у вигляді червоного кола, що кидає під ноги обраній цілі. Коли коло промальовується варто викотитись з нього. Щодо атак по випадково обраним цілям слід зазначити це атаку блискавкою, тут потрібно триматися подалі від місця виникнення.

Бос також має фронтальну конусну атаку і важку ближню атаку, яку необхідно блокувати.


Drodda’s Dreadlord

Drodda’s Dreadlord - третій бос підземелля і сам по собі не має надто багато здатностей, але він має трьох помічників-банекінів і це може зробити бій доволі цікавішим. Банекіни досягають випадково обраної цілі і вибухають, чим наносять потужний АОЕ урон. Якщо вибухне два з трьох - це може бути летальним. Протягом бою банекіни відроджуються на початковій позиції боса, тому необхідно відвести боса якнайдалі від неї, що надасть трохи більше часу на нанесення урону по босу поки банекіни не досягнуть групи і не вибухнуть.

Періодично Дродда починає наносити ряд ударів, завдаючи урон всім, хто попаде в радіус дії. Коли це бачите просто відійдіть трохи далі. Також серед атак ще слід пам'ятати про важку ближню атаку, яку потрібно блокувати.


Iceheart

Iceheart - четвертий бос Фортеці Жахливого Холоду і має вигляд Крижаного Атронаха.

Iceheart має фронтальну конусну атаку по цілі, яку потрібно блокувати, також розміщує перед собою червоні АОЕ кола, що швидко збільшуються за розміром і за кілька секунд наносять багато урону, достатньо важко вчасно вибратись з них, якщо ви знаходитесь в зоні ближнього бою. Бос зупиняється і б'є по землі кулаком, створюючи чотири червоні АОЕ кола, з яких з'являються драугри. Знаходження в колах відкидає і наносить доволі середній по потужності урон.


Drodda of Icereach

Drodda of Icereach - п'ятий і останній бос, має вигляд крижаного мага.

Періодично Дродда приголомшує найближчого до неї члена групи, але в цей час, коли вона кастує свою здатність вона більше нічого не робить, тож нема сенсу переривати дію здатності, а навпаки слід наносити в цей час по ній дамаг, поки вона зайнята.

Дродда телепортується до випадково обраного члена команди, падає на коліна і кастує АОЕ кригою коло себе, коли бачите анімацію телепортування - просто тікайте.

Близько 50% життя бос прикликає крижаних привидів. Їх потрібно швидко позбутися.

Сети


Немає коментарів:

Дописати коментар