Підземелля Banished Cells (В'язниці вигнанців)
Banished Cells (В'язниці вигнанців), це перше підземелля в альянсі Aldmeri Dominion і розраховане також на чотирьох гравців і вважається непростим, тому бажано мати традиційну групу, що складається з 1 танка, 1 хіла і двох спритних дд. Або, при певному досвіді, можна обійтися і в 3 дд і один хіл.
Боси
Cell Haunter
Shadowrend
Angata the Clannfear Handler
Skeletal Destroyer
High Kinlord Rilis
Cell Haunter
Cell Haunter це привид і перший бос у В'язниці вигнанців і, мабуть, найбільш сильний в сенсі дамагу. Він підіймає купу скелетів, яких бажано якнайшвидше позбутися.
Основна здатність цього боса це витягування життя з рандомного персонажа, зазвичай, з віддаленого. Каст цієї здатності не можна перервати чи запобігти, проте можна спробувати звільнитися і отримати невелику частину дамагу. Також в цей момент бос трохи відхилюється. Цей зелений промінь добре видно, тому бажано такого персонажа хілити, а інакше він просто помре.
Також він періодично кидає кригу на землю, але від неї легко можна відступити або відкотитись.
Skeletal передостанній, четвертий бос даного паті. Найбільш небезпечна властивість цього боса це каст червоно-чорних плям на землю, що наносять чималий урон, просто намагайтесь уникати їх.
Також періодично Скелетон викликає трьох скелетонів, в яких небагато життя, але вони вибухають досить швидко після появи. Можна їх швидко вкладати АОЕ абілками рівними рядками або просто ігнорувати, якщо ви оберете другий варіант, то не підходьте близько, щоб не попасти в радіус їх вибуху.
Останній момент, на що варто звернути увагу - це конусоподібний удар, не стійте перед босом, якщо ви не танк.
Ну от ми і дісталися, нарешті, до останнього боса в цій захоплюючій подорожі (принамні, я так сподіваюсь).
Найголовніше на що потрібно звернути увагу - це кульки, які періодично виникають і намагаються дістатися до боса. Необхідно запобігати цьому, бо якщо кульки долетять вони зцілять боса. Але приємний момент, що їх навіть хіл ренжовими атаками має змогу легко їх познімати.
Кожного разу, коли бос підіймає меч вгору це означає, що він кастуватиме з басейни фіолетового вогню, тож просто почніть рухатись, щоб не попасти в подібну АОЕ.
Кінлорд може неприємно відкинути, це може нанести неприємний нелетальний урон, хіба що він відкине вас в басейн з вогню, тож будьте уважні і обережні.
Основна здатність цього боса це витягування життя з рандомного персонажа, зазвичай, з віддаленого. Каст цієї здатності не можна перервати чи запобігти, проте можна спробувати звільнитися і отримати невелику частину дамагу. Також в цей момент бос трохи відхилюється. Цей зелений промінь добре видно, тому бажано такого персонажа хілити, а інакше він просто помре.
Також він періодично кидає кригу на землю, але від неї легко можна відступити або відкотитись.
Shadowrend
Shadowrend - другий бос, щоб його викликати потрібно натиснути послідовно 2 кнопки з боків кімнати. Натискання першої кнопки викличе купу маленьких Banekin в центрі кімнати, яких можна легко і швидко задамажити АОЕ скілами. Друга кнопка викликає, власне, боса.
Періодично обирає рандомного персонажа, стрибає на нього, збиває з ніг, приголомшує і наносить дамаг, досить чималий, проте можна зробити break free і звільнитись.
Також періодично викликає маленьких клонів самого себе, які не мають багато життя чи потужний дпс, проте мають бути знищені в першу чергу.
Порада танкові і мілішникам - дивитися під ноги, бо може дуже боляче вдарити хвостом. Його АОЕ можна побачити, як червоне коло.
Періодично обирає рандомного персонажа, стрибає на нього, збиває з ніг, приголомшує і наносить дамаг, досить чималий, проте можна зробити break free і звільнитись.
Також періодично викликає маленьких клонів самого себе, які не мають багато життя чи потужний дпс, проте мають бути знищені в першу чергу.
Порада танкові і мілішникам - дивитися під ноги, бо може дуже боляче вдарити хвостом. Його АОЕ можна побачити, як червоне коло.
Angata the Clannfear Handler
Angata, переважно наносить вогняний урон вогняними кульками, підіймає clannfear і скелетонів. Каст вогняних кульок можна перервати, прямо перед кастом вона оточує себе полум'ям.
Одна з неприємних її абілок це вогняні басейні з тривалим уроном, просто дивіться під ноги і не стійте в АОЕ, відкочуйтесь або виходьте.
Clannfear, якого вона викликає має всі властивості типового clannfear - стрибає, приголомшує, наносить тривалий дамаг.
Skeletal Destroyer
Skeletal передостанній, четвертий бос даного паті. Найбільш небезпечна властивість цього боса це каст червоно-чорних плям на землю, що наносять чималий урон, просто намагайтесь уникати їх.
Також періодично Скелетон викликає трьох скелетонів, в яких небагато життя, але вони вибухають досить швидко після появи. Можна їх швидко вкладати АОЕ абілками рівними рядками або просто ігнорувати, якщо ви оберете другий варіант, то не підходьте близько, щоб не попасти в радіус їх вибуху.
Останній момент, на що варто звернути увагу - це конусоподібний удар, не стійте перед босом, якщо ви не танк.
High Kinlord Rilis
Ну от ми і дісталися, нарешті, до останнього боса в цій захоплюючій подорожі (принамні, я так сподіваюсь).
Найголовніше на що потрібно звернути увагу - це кульки, які періодично виникають і намагаються дістатися до боса. Необхідно запобігати цьому, бо якщо кульки долетять вони зцілять боса. Але приємний момент, що їх навіть хіл ренжовими атаками має змогу легко їх познімати.
Кожного разу, коли бос підіймає меч вгору це означає, що він кастуватиме з басейни фіолетового вогню, тож просто почніть рухатись, щоб не попасти в подібну АОЕ.
Кінлорд може неприємно відкинути, це може нанести неприємний нелетальний урон, хіба що він відкине вас в басейн з вогню, тож будьте уважні і обережні.
Немає коментарів:
Дописати коментар