Підземелля Elden Hollow (Елденська низина)
Elden Hollow також має свою власну історію, яка робить проходження підземелля цікавішим.
В Елденській низині повно бандитів, алітів і спригганів.
Рекомендований склад групи як звичайно, 1 хіл, надзвичайно корисно було б мати в складі групи танка ну і решта - дд.
В Елденській низині повно бандитів, алітів і спригганів.
Рекомендований склад групи як звичайно, 1 хіл, надзвичайно корисно було б мати в складі групи танка ну і решта - дд.
Боси
Akash gra-Mal
Ancient Spriggan
Chokethorn
Nenesh gro-Mal
Leafseether
Canonreave Oraneth
Ancient Spriggan
Canonreave Oraneth
Akash gra-Mal
Akash це перший бос у Елденські низині. Вона не має адів-помічників, тож нема чого непокоїтись на це.
Акаш має конусну атаку, якої дуже важко уникнути, але якщо в групі є танк, то він має повернути цього боса спиною до групи і тримати. Періодично вона стрибатиме до члена групи і наноситиме легку атаку з фізичним уроном. Після кожного такого стрибка вона починає крутити меч на головою, наносячи не дуже значний урон всім, хто попаде під його дію. Це можливо уникнути, просто відійдіть.
Найдільший дамаг Акаш це її важка атака, яку можливо блокувати.
Nenesh - четвертий бос і він не є обов'язковим для проходження, тож можна його пропустити. Перш ніж фокусуватись на босі рекомендується здолати всіх адів-бандитів, що його оточують, це переважно хіли і чаклуни.
Перед початком бою Ненеш кастує невидимість, але варто просто зачекати коли вона спаде. Також однією з його здатностей є важка атака, проте її можна з успіхом блокувати.
Слід пам'ятати про басейн шоковим АОЕ уроном, який Ненеш кастує періодично під себе, що наносить потужний урон і може зупиняти на місці (stun).
Після касту басейну він накладає на себе Lightning Form, що підвищує його опір.
Leafseether - п'ятий і передостанній бос підземелля, з тих, що є опціональними. Це великий аліт і може добряче нанести урона своїм стрибком на члена групи. Цей стрибок неможливо уникнути. Також, однією з механік боса це фронтальна конусна атака - дихання, що може нанести теж досить потужний урон опоненту, тож намагайтесь не стояти перед босом або хоча б коли бачите, що конус промальовується червоним на землі.
Якраз перез диханням бос притягує члена групи прямо до себе, чим може нанести багато урону.
Останній бос Елденської низини Оранет має в своїму арсеналі такі атаки, що можливо уникнути і такі, що неможливо. Танк тут, в принципі, не дуже й потрібен, проте хілера дуже рекомендовати мати в складі групи.
Найпростіше з нею битися на відстані - ренжовими атаками, по можливості.
Більш летальна атака в неї - це отруєна крапля, анімацію якої вона якийсь час завантажує, а потім просто жбурляє в члена групи. Крапля наносить подовжений отруйний урон протягом 4-5 секунд і якщо уражений персонаж не отримає підхіл в цей момент, то може просто вмерти.
Оранет постійно кастує АОЕ з отрутою навколо себе, що приголомшує й наносить потужний отруйний урон тим, хто знаходиться в зоні ураження.
Однією з неприємних механік цього боса - це кастування під ноги рандомного члена групи отруйну руну і якщо не встигнути з неї відкотитись, то вона зачіплює на якийсь час, проте ви можете спробувати зробити з неї break free, тобто вивільнитись.
Через якийсь час з рунки з 'являться кілька скелетонів, яких можна просто відразу здолати або ігнорувати, бо все одно через 15 секунд вони знов з'являться - на вибір групи.
Акаш має конусну атаку, якої дуже важко уникнути, але якщо в групі є танк, то він має повернути цього боса спиною до групи і тримати. Періодично вона стрибатиме до члена групи і наноситиме легку атаку з фізичним уроном. Після кожного такого стрибка вона починає крутити меч на головою, наносячи не дуже значний урон всім, хто попаде під його дію. Це можливо уникнути, просто відійдіть.
Найдільший дамаг Акаш це її важка атака, яку можливо блокувати.
Ancient Spriggan
Spriggan - другий бос, він дуже простий. Має фронтальну конусну атаку, яку можливо просто уникнути. Також Спригган оточений кількома аддами - помічниками, яких досить легко здолати за допомогою АОЕ атак і постійно викликає квама на допомогу.
Chokethorn
Chokethorn - третій бос нашої епопеї під назвою проходження Елденської низини і це величезна рослина, що здатна притягувати до себе і створювати басейни з отрутою, які можуть зупиняти.
Тут потрібно маневрувати поміж басейнів з отрутою, що видно по червоним колам і пам'ятати, що періодично бос викликає собі адів з боків кімнати, які інтенсивно його намагаються зцілювати, тож як тільки вони з'являються потрібно їх просто швиденько здолати, а інакше бій може затягнутися.
Тут потрібно маневрувати поміж басейнів з отрутою, що видно по червоним колам і пам'ятати, що періодично бос викликає собі адів з боків кімнати, які інтенсивно його намагаються зцілювати, тож як тільки вони з'являються потрібно їх просто швиденько здолати, а інакше бій може затягнутися.
Nenesh gro-Mal
Nenesh - четвертий бос і він не є обов'язковим для проходження, тож можна його пропустити. Перш ніж фокусуватись на босі рекомендується здолати всіх адів-бандитів, що його оточують, це переважно хіли і чаклуни.
Перед початком бою Ненеш кастує невидимість, але варто просто зачекати коли вона спаде. Також однією з його здатностей є важка атака, проте її можна з успіхом блокувати.
Слід пам'ятати про басейн шоковим АОЕ уроном, який Ненеш кастує періодично під себе, що наносить потужний урон і може зупиняти на місці (stun).
Після касту басейну він накладає на себе Lightning Form, що підвищує його опір.
Leafseether
Leafseether - п'ятий і передостанній бос підземелля, з тих, що є опціональними. Це великий аліт і може добряче нанести урона своїм стрибком на члена групи. Цей стрибок неможливо уникнути. Також, однією з механік боса це фронтальна конусна атака - дихання, що може нанести теж досить потужний урон опоненту, тож намагайтесь не стояти перед босом або хоча б коли бачите, що конус промальовується червоним на землі.
Якраз перез диханням бос притягує члена групи прямо до себе, чим може нанести багато урону.
Canonreave Oraneth
Останній бос Елденської низини Оранет має в своїму арсеналі такі атаки, що можливо уникнути і такі, що неможливо. Танк тут, в принципі, не дуже й потрібен, проте хілера дуже рекомендовати мати в складі групи.
Найпростіше з нею битися на відстані - ренжовими атаками, по можливості.
Більш летальна атака в неї - це отруєна крапля, анімацію якої вона якийсь час завантажує, а потім просто жбурляє в члена групи. Крапля наносить подовжений отруйний урон протягом 4-5 секунд і якщо уражений персонаж не отримає підхіл в цей момент, то може просто вмерти.
Оранет постійно кастує АОЕ з отрутою навколо себе, що приголомшує й наносить потужний отруйний урон тим, хто знаходиться в зоні ураження.
Однією з неприємних механік цього боса - це кастування під ноги рандомного члена групи отруйну руну і якщо не встигнути з неї відкотитись, то вона зачіплює на якийсь час, проте ви можете спробувати зробити з неї break free, тобто вивільнитись.
Через якийсь час з рунки з 'являться кілька скелетонів, яких можна просто відразу здолати або ігнорувати, бо все одно через 15 секунд вони знов з'являться - на вибір групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар